Stöd Vänersborgs Budoförening

Stöd oss med 1 krona om dagen!

365 klubben är en typ av privat sponsring, där du skänker symboliska 1 krona per dag till Vänersborgs Budoförening
under 1 år.
Namnet på alla som stödjer 365-klubben samlas på vår skylt i lokalen, samt här på hemsidan.

Vill även du vara med och stötta 365-klubben?
Swisha 365kr till 1234415170 ange namn och 365 som meddelande.

Flera sätt att stödja Vänersborgs Budoförening

Stötta din favoritförening:

Genom Gräsroten fördelar Svenska Spel-koncernen miljoner kronor till ungdomsidrotten och föreningslivet i Sverige.
Det fina är att du kan vara med och bestämma vilka föreningar som ska få del av pengarna.
Det kostar ingenting att vara med.

Du som valt förening/-ar i Gräsroten får automatiskt en avisering via e-post när årets fördelning är färdig.

Handla på nätet:

Nu finns Vänersborgs Budoförening anslutna till Sponsorhuset. Det är ett otroligt enkelt sätt att stötta Vänersborgs Budoförening när du handlar eller bokar hotell på nätet. Går du till butiken (finns över 600 st) via Sponsorhuset så får både du själv och Vänersborgs Budoförening pengar tillbaka. Inget blir dyrare för dig som handlar. Genom att börja använda Sponsorhuset och gå igenom deras bonusstege så får du en Biobiljett och stödjer Vänersborgs Budoförening med hela 50 kr. OBS! Tänk på att du som handlar eller bokar hotell via företaget nu kan göra detta via Sponsorhuset. Kom igång här och tipsa gärna era vänner https://www.sponsorhuset.se/vanersborgsbudoforening/intro

Måla eller renovera:

När du ska renovera kan du som medlem få minst 20% rabatt på färg, tapet och verktyg samtidigt som föreningen stöds.

Besök din lokala Flügger färgbutik och ange föreningens namn samt visa ditt digitala medlemskort innan du betalar.
Du får då minst 20% rabatt och föreningen får minst 5% istöd för ditt köp.

Läs hela villkoren för Flügger Andelen härflugger.se/fluggerandelen
Flügger erbjuder ett brett sortiment av färg, spackel, tapeter och färgverktyg av hög kvalitet.
Flügger färgkedjan består av ca. 130 butiker i Sverige. Vi har hög kompetens, lång erfarenhet och står redo att ge dig råd och vägledning för just ditt måleriprojekt.